Reklamációs ügyintézés

 

Reklamáció rendezéséhez a következőkről kell gondoskodni a Tisztelt Vásárlóknak:

1. vásárlásról szóló bizonylat (számla másolat) felmutatása

2. amennyiben a számla nem tartalmazza a doboz feliratokat (a termék osztályozása, színárnyalata, kalibere, padló burkolólapok esetén kopásállósága), úgy a csomagoló anyag megőrzése legalább a burkolás végeztéig

3. amennyiben reklamációját a crm@zalakeramia.hu email címen, illetve a 06-92-369-309 -es telefonszámon nyújtja be a Zalakerámia Zrt. felé, úgy kérnénk a Tisztelt Vásárlókat, hogy előzetes információként feltétlenül adják meg nevüket és telefonos elérhetőségüket, a reklamált termék nevét és pár mondatban a fennálló problémát valamint az esetleges beépítés helyszínét. A fentiek megadásával így Önök is hozzájárulnak a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéshez, megkönnyítve kollégáink munkáját.

Segítségüket és együttműködésüket előre is köszönjük!

Üdvözlettel: Zalakerámia Zrt.